C-Bright in tijden van lockdown: ons verhaal

De lockdown is al een tijdje opgeheven, maar zindert nog na. We zijn wakker geworden in een nieuwe wereld, want ook al mogen we stilaan op persoonlijk en professioneel vlak ons oude leventje weer hernemen, niets is zoals voorheen. Ik, Tiny, deel graag hoe ik die periode als ondernemer en mama ervaren heb. Verrast door de snelheid De lockdown was …

10 tips om je visibiliteit te verhogen

Eindelijk! Na die lange lockdownmaanden hebben de meeste bedrijven hun ‘normale’ activiteiten weer kunnen hervatten. Ook bij C-Bright evolueren we stilaan weer richting business as usual, al zal het zeker nog een hele tijd duren voor het weer is zoals het was. Als het al ooit weer hetzelfde wordt … Als we hier uit de afgelopen periode één ding geleerd …

C-Bright helpt jouw bedrijf om de coronamaatregelen na te leven

Wat een bewogen tijden! De hele coronacrisis heeft niet alleen een grote impact op ons gezin – de zorg voor een actief vijfjarig dochtertje combineren met onze dagtaak is geen sinecure – maar ook op de aanpak binnen C-Bright. Een hoge werkdruk zijn we al jaren gewend, maar het tempo waarin onze stock nu buitenvliegt en we moeten bijbestellen, is …

Griep in het land, maar dankzij C-Bright niet in je bedrijf

Hou de griep uit je bedrijf met onze eyecatchers Gaat de griep rond in je bedrijf? Dan is verdere verspreiding bijna onvermijdelijk. Tenzij je maatregelen neemt om je medewerkers én jezelf te beschermen. We geven je graag enkele tips om de bacillen uit je bedrijf te houden. En uiteraard koppelen we er meteen een concrete oplossing aan die ook nog …

Waarom een opendeurdag organiseren belangrijk is

Een opendeurdag organiseren doe je niet een-twee-drie. Je moet heel wat tijd investeren en inspanningen leveren als je de deuren van je bedrijf wilt openzetten. En dat betekent in de praktijk meestal nóg langere werkdagen dan anders. Toch loont het de moeite om een opendeurdag te organiseren. Want dat is de ideale gelegenheid om potentiële klanten te overtuigen, én je …

Showa, onze leverancier van kwaliteitsvolle werkhandschoenen

Showa is een producent van hoogwaardige werkhandschoenen die – net zoals wij bij C-Bright – kwaliteit, duurzaamheid, eerlijkheid en service als bedrijfswaarden heeft. Het is dan ook geen wonder dat wij al jarenlang kiezen voor de werkhandschoenen van deze internationale marktleider. We stellen het merk graag aan je voor via vijf vragen aan businessdevelopmentmanager Benelux & Scandinavië Joost van der …

Ecologische gadgets: goed voor je naamsbekendheid, je imago én het milieu

Prioriteit nummer één voor bedrijven? Aan de buitenwereld laten weten dat je bestaat. Dat doe je door te communiceren via verschillende kanalen, te netwerken, en te investeren in je naamsbekendheid. Klinkt dat alsof er een gigantisch reclamebudget voor nodig is? Niet noodzakelijk! Want nuttige en originele gadgets zijn bijvoorbeeld een efficiënte én budgetvriendelijke manier om je naamsbekendheid te vergroten. We …

Je medewerkers een te gek cadeau geven? Goed nieuws, want sinds kort mag het een beetje meer zijn …

Het is weer de tijd van het jaar: eindejaarscadeautjes, presentjes van de sint, kerstgeschenken … Allemaal motiverende blijken van waardering voor het werk dat je medewerkers het afgelopen jaar gedaan hebben voor je bedrijf. Maar weet jij wat de do’s-and-don’ts zijn anno 2018 op het vlak van cadeaus voor je personeel? C-Bright laat hr-experte Petra Rubens van Talent4People aan het …

Relatiegeschenk OpmerKelijk_merkbeleving boosten

Boost je merkbeleving met originele relatiegeschenken

Ga je voor een klassiek relatiegeschenk bij eindejaar? Of zoek je naar een geschenk dat een origineel voorbeeld is van waar jouw merk voor staat? C-Bright laat in deze blog Katlijn Voordeckers van OpmerKelijk aan het woord. Ze vertelt als brandingexpert en auteur van het boek ‘VerMERKvuldig!’ over de kracht van merkbeleving bij relatiegeschenken. Ga voor een hefboomeffect Merkbeleving … …

C-Bright- schoudertas-relatiegeschenk

Zijn gadgets en relatiegeschenken fiscaal aftrekbaar?

C-Bright informeert je graag over alle aspecten die rechtstreeks en onrechtstreeks met onze corebusiness te maken hebben. Een vraag die wij vaak krijgen is of gadgets en relatiegeschenken fiscaal aftrekbaar zijn. Om die vraag met kennis van zaken te beantwoorden gingen we te rade bij communicatiestrateeg Thomas Hendrikx van Fiscadvies. Hij schreef voor ons een blog over het onderwerp. 100 …